met een boventitel van één zin

Dit is

Op of vlak onder de headerfoto plaats je de kop.
De titel kies je op dezelfde manier als voor de weggever. Ga uit van je transformatie van A naar B. Of gooi er gewoon een mooie term van het programma dat je al had. Als je hele bedrijfsvoering is doorspekt van jouw vaste titels, is het vaak onnodig om al je materialen opnieuw te laten drukken omdat je nu zo nodig de titel moet veranderen. Mensen kopen je inhoud, niet je titel.

Video afspelen

Nu wordt je echt concreet

Dit is wat je deze les hebt geleerd

Je hebt het je klant nu lekker gemaakt. Maar sommige mensen worden pas enthousiast als je concreet wordt.

Wat gaan we doen

Tijd dus voor de inhoud. Je tussenkop mag gerust simpel zijn. Iets als ‘Wat gaan we doen’ of ‘wat mag je verwachten’.

De hoofdpijlers van mijn aanpak

Daaronder som je op wat de onderdelen zijn van je training. Of je benoemt de hoofdpijlers van je aanpak.

Beschrijf het gewoon

Beschrijf het gewoon, het gaat erom dat het concreet wordt.

Wil je direct naar de volgende les? Dat kan. Klik hieronder op de knop en je hebt direct toegang.