Best sound
modular design

Configure your own high end speaker for the best true to nature music experiance.

OPTIONAL SUBHEADING

Use h2 or h3 heading

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis.

MoDULAR OPEN BAFFLE

WHY MOB

 
Muziek beleven alsof je er live bij bent.
 
Een luidspreker die je niet hoort, die de muziek 3D in de ruimte projecteert. 
Dat is nu mogelijk en ook nog betaalbaar en naar eigen wens aan te passen.
Hoe?

Door een unieke combinatie van drivers, baffle ontwerp en filtertechniek, hebben wij
een luidspreker gecreeerd die de muziek ruimtelijk kan weergeven.

Natuurgetrouw en met realistische dynamiek. 

Tot stand gekomen door een co-creatie van de beste ontwerpers van de wereld 

Een luidspreker die je niet hoort. Die muziek ruimtelijk weergeeft als of je er live bij bent.
Rust, luisterplezier, al je muziek opnieuw ontdekken, enz. 
  
 

True to Nature

Stemmen en instrumenten worden met een ongekende snelheid en verfijning weergegeven. Ook de klank van de instrumenten is heel herkenbaar, waardoor je beleeft dat je er bij bent.

Modular

Kies het model dat bij jou past, de kleur die je aanspreek en de drivers die je wilt. En als je later wil upgraden of tweaken dan is mogelijk. 

Direct sales

Door de directe verkoop kunnen wij de prijs scherp houden.

Herkenning en urgentie

Dit wordt het eerste echte tekstblokje. Je benoemt hier het probleem. Niet je oplossing.

Dat laatste lijkt zo lekker positief, maar in de winkel wil je ook niet dat de verkoper je meteen iets probeert aan te smeren.
Je wilt veel liever eerst even vertellen wat jouw probleem is met je huidige product.
En daarna wil je horen of de verkoper een betere versie heeft.

Schets hier dus het probleem. Gebruik spreektaal, liefst de platte bewoordingen zoals je ze van mensen in je omgeving hoort. Schets niet alleen het probleem, maar zeg ook waarom het zo vervelend doorwerkt… in het leven, in een relatie, in het energieniveau… En kijk vervolgens even vooruit naar de toekomst.

Stel dat dit zo doorgaat… dan gaat die lader alsmaar langzamer opladen… ga jij je nog meer ergeren… krijg je allemaal stress en gedoe… terwijl je met een nieuwe telefoon niet alleen veel meer opties hebt, maar ook gelijk weer een goede accuduur.

OPTIONAL SUBHEADING

Social Proof en Ervaring

In dit blok zet je het liefst direct een klant neer. Dat is zowel het bewijs dat jij al ervaring hebt… plus het is iemand anders die het zegt. Veel beter dus. Drie op een rij is hieronder mooi als je korte citaten hebt. Zijn je testimonials wat langer? Dan zet je er twee naast elkaar zodat de kolombreedte wat ruimer kan en ze toch kort lijken.

– Emma, Company Name

"Vaak mis je bij die testimonials de illustraties. Het mooiste is als je mensen met naam en profielfoto kunt invoegen. Maar als dat niet past bij jouw bedrijf, heb je wel quotes maar geen foto’s erbij. Dat kun je gemakkelijk compenseren door hieronder een balkje op te nemen met logo’s van klanten voor wie je werkt."
Emma
Designer
"Werk je met particulieren? Dan kun je als alternatief hier een rijtje neerzetten die ook jouw betrouwbaarheid versterken; met logo’s van keurmerken die je hebt, ISO certificaten, je brancheorganisatie of dat je aangesloten bent bij… noem maar op."
Emma
Designer

onspanning

Verslavend lekker...

Met enige trots kunnen wij zeggen dat als je dit 1 keer gehoord hebt
wil je nooit meer terug wil naar een kast luidspreker. Onze open baffles geven zo fijn de muziek weer dat we vaak horen waren wisten wij dit niet eerder. 

Resultaten en het effect van daarvan

Je hebt de aandacht getrokken… je hebt informatie gegeven… nu gaan we door naar het meer verleidende stuk van je pagina.

Icoon en tussenkop

Zorg dat je nu dus weer de verbinding maakt met je klant. Beschrijf bijvoorbeeld wat het effect is als zij met jou gaan werken. Wat ze kunnen bereiken!

En vooral: hoe ze zich gaan voelen als ze dat bereikt hébben!
Dus niet alleen het resultaat, maar ook het resultaat van dat resultaat.

Icoon en tussenkop

Die vind je gemakkelijker door te werken met een tweede zinnetje, dat begint met ‘zodat’:

  • Verlies 3 kilo in 10 dagen, zodat je het vertrouwen voelt om door te zetten
  • Krijg controle over je adem, zodat je rustiger spreekt en krachtiger overkomt
  • Zie je kind opbloeien, zodat je zelf ook weer kunt ontspannen

Nu wordt je echt concreet

Inhoud van je programma

Je hebt het je klant nu lekker gemaakt. Maar sommige mensen worden pas enthousiast als je concreet wordt.

Configureer jouw luidspreker

Tijd dus voor de inhoud. Je tussenkop mag gerust simpel zijn. Iets als ‘Wat gaan we doen’ of ‘wat mag je verwachten’.

Dan gaan wij hem produceren

Daaronder som je op wat de onderdelen zijn van je training. Of je benoemt de hoofdpijlers van je aanpak.

Kan jij hem bouwen

Beschrijf het gewoon, het gaat erom dat het concreet wordt.

En kan het genieten gaan beginnen

Daaronder zet je nog wat feitelijke informatie. Of de praktische kant.
Dit soort dingen:

Je hoeft geen laarzen mee te nemen, die krijg je van ons

Deze training is inclusief koffie, thee, en vegetarische lunch

Dit event is 2x per jaar in de omgeving van Utrecht. Eerstvolgende datum: …

Wees de prijsstijging voor ...

Helaas hebben wij vernomen van onzet toeleveranciers dat in het nieuwe jaar de prijze met 5% gaan stijgen. Geniet daarom nu nog van de huidige prijzen.
Als extra bonus doen wij er nog 5% korting af. 
Deze aanbieding geld nog tot 22 december, dus wees er snel bij. 
Dagen
Uren
Minuten
Seconden

€ 6600

Verlaag de stress van je bezoeker

Q&A

Door het opvoeren van de druk met tijdsdruk of schaarste, maak je mensen een beetje angstig. Dat moet je niet te lang doorvoeren. In dit blok breng je dus de adrenaline weer naar beneden. Hoe? Je gaat bezwaren wegnemen, bij voorbaat. Dat kan door hier alvast de vragen te laten zien van eerdere klanten, de veelgestelde vragen ofwel Q&A. In het antwoord neem je dan de twijfels weg.

First question

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing.

Next question

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing.

Next question

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing.

Next question

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing.

Next question

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing.

Next question

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing.

Vat even samen voor je lezer

Sluit nu de deal

Laat je product nog een keer zien, als fysiek product of weergave, of sfeerfoto van een training. Noem de naam als bevestiging dat ze nog op het goede product zitten. Zet hier de prijs incl of excl btw. Benoem nog maximaal 3 voordelen.

€1

Geef ze het allerlaatste duwtje….

Zet dan hier nog een waarderingscijfer

Niet iedereen heeft dat. Maar als je ze hebt, is hier de ideale plek. “Deze cursus krijgt een gemiddelde waardering van 8,6”.

Gemiddelde waardering

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.